Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Menny

Charita

může dopadnout i takhle.

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/193723-penize-z-charitativnich-koncertu-live-aid-byly-zneuzity-na-nakup-zbrani.html

;-€

0/0
6.3.2010 9:39

Camino

a pokud ma nekdo strach, ze jeho penize

nedojdou tam kam patri:  http://wwww.shelterbox.orgV

0/0
22.1.2010 21:45

tomtop

je to o chtění, ne o možnostech

když někdo chce dát, najde vždy nějakou tu korunu.

Před vpár lety jsem chodil s 3královou sbírkou - nejvíc peněz dávaly obvyle babičky (cca 200-500), nejmíň pracháči v moderních vilách (10-50). Ti nejvíc zazobaní obvykle ani neotvírali, ačkoliv jsme je viděli....

0/0
22.1.2010 7:37

stedrik

Re: je to o chtění, ne o možnostech

protože ty babičky ještě věří, že ty prachy nepříjdou nazmar. V těch vilách to sice vědí, ale padesát korun je nezabije a ty pracháči si z podobných sbírek ty baráky postavili.

0/0
22.1.2010 8:08

medvědice

Re: je to o chtění, ne o možnostech

TrefaR^

0/0
23.1.2010 0:26

nemelem,nemelem

Pomožme Haiti ekonomicky.

Kupujme haitské výrobky, tím podpoříme místní výrobu, navíc haitské výrobky budou levné, tato země je chudá a bude mít levnou pracovní sílu. Také čeští podnikatelé by mohli investovat do vhodné výroby přímo na Haiti, určitě by z toho měly prospěch obě strany.

0/0
21.1.2010 8:57

wandering star

Re: Pomožme Haiti ekonomicky.

Nojo, třeba by tam mohli začít pěstovat ovoce a nečekat, až jim ho do tropů dovezou.

0/0
21.1.2010 9:01

Camino

Re: Pomožme Haiti ekonomicky.

Ono to neni vzdy tak jednoduche, Haiti bylo postizeno za poslednich 18 mesicu

4 hurikany, pokud se neco vypestovalo, tak to najednou bylo presne v..........

0/0
22.1.2010 21:48

Jaromír Josef Vít

Tady je někdo chytrej

Projel jsem si ty vaše body a zjistil jsem, že celých 42 let svého života nedělám nic jiného, než se takto uskromňuji. A světe div se, i tak mám stále nesplacený úvěr. A věřte, že takových je nás v té naší slavné demokratůře většina. Asi se pohybujete mezi těmi horními deseti tisíci?

0/0
21.1.2010 0:49

dropa

Re: Tady je někdo chytrej

R^

0/0
21.1.2010 11:33

dykl

Re: Tady je někdo chytrej

taky tak, celej život takto žiji,...co já bych mohl poslat peněz....

0/0
21.1.2010 16:12

vit.kucik

Re: Tady je někdo chytrej

Jestli se takhle 40 let uskromňujete a a stále to k ničemu není, tak to není nic k chlubení na internetu...:)) Člověk nemusí patřit k "horním 10.000", aby mohl poslat pár stovek na charitu. To neříká nic o jeho ekonomické situaci, spíše o jeho mentálních schopnostech... :))

0/0
23.1.2010 0:24

fichifi

Jejdanánky!

Já žiju takhle pořád,nevím, proč utrácet za blbosti. A na ty chudáky klidně přispěju.:-P

0/0
20.1.2010 20:27

medvědice

Opravdu potřebujete

auto? Tak velký byt? moderní oblečení? Dobré jídlo?

Ne!!prodejte auto, přestěhujte se do menšího bytu. coďte v hadrech. Jezte blafy.

ušetříte tak několik tisíc měsíčně a zato pomůžete hooodně moc Haťanům.

0/0
19.1.2010 23:49

Jezdím na neutrál

Re: Opravdu potřebujete

Anebo můžete ušetřené peníze posílat na účet na umoření státního dluhu. ;-);-D;-D

0/0
20.1.2010 21:06

Jaromír Josef Vít

Re: Opravdu potřebujete

Přesně tak to děláme my, mrzáci od narození. Důchod 7 tisíc a králíkárna 30 metrů čtverečních za 5000. Tak hajty poslat bůra pro Haiti.

0/0
21.1.2010 0:52

medvědice

nevím prč bych si měla něco odpírat abych pomohla haiťanům.

Nejde o to, že bych nebyla ochotná si něco odepřít. Nicméně pokud tak učiním tak ty peníze věnuju na něco účelnějšího. V první řadě na vzdělání a sportovní aktivity svého syna, na dalším místě pomůžu třeba někomu z rodiny kdo to potřebuje, pak třeba kamarádce, sousedce, nebo budu sponzorovat třeba nějaký dětský sportovní oddíl nebo kroužek. Dále ty peníze mohu věnovat třeba na ochranu přírody, nebo na vědu u nás. Haiti je na seznamu mých priorit až někde hodně, hodně u konce.

0/0
19.1.2010 23:40

dropa

Peníze

Lepší způsob jak pomoci je neposílat SMS a peníze už vůbec ne! Dobrá rada (jak žít) nad zlato a jít příkladem. Oslovení buď radu přijmou nebo si budou dál žít po svém. To je jejich volba na to mají svaté právo, ale pak se nemohou divit, že někdo se má jinak.

Současný stav může vyřešit pouze armáda s nastolením obnovení infrastruktury!!

0/0
19.1.2010 23:24

MeGab

Proč se uskromňovat?

Když někam pošlu peníze, očekávám za to nějakou protihodnotu. Co dostanu při odeslání peněz jiného, než nesplnitelné záruky toho, že někdo dostane snad, teoreticky, někdy, možná najíst a napít? Až budou černoši na Haiti i jinde po světě natolik inteligentní, aby si zřídili funkční vlády, nebude problém při podobné katastrofě, aby lidi dostali najíst a napít z vlastních zdrojů. Stejně jako v Japonsku, kde jsou zemětřesení blízká toho Haitskému relaitvně běžná.

0/0
19.1.2010 11:40

dykl

Re: Proč se uskromňovat?

jo, měli by se naučit sami sobě vládnut, a ne jen čekat až jim někdo něco dá, teď toto samozřejmě neplatí, ale měli dost času aby fungovali....

0/0
21.1.2010 16:15

Seb Loeb

Aby vynikl váš humor,

ještě by jste mohl osvětlit, co to je foie gras. Ale přecejen jste to nakonec mohl vyšperkovat nějakou perlou typu: "máte pocit, že is musíte koupit nový plynový kotel místo toho starého, co dosloužil, že potřebujete vážně za každou cenu vyměnit 50 let staré rozvody elektřiny, zaplatit pokrývače, aby vám zadělal střechu, kterou prší, zaplatit povinné ručení na auto, které stejně nepotřebujete? Ale kdež, tím se jen léčíte nějaké své komplexy..." Kolegyně o vás po přečtení článku prohlásila "Ježiš, to je ale uvědomělej debil s šéfovskym komplexem kecat každýmu do všeho", ona ale nepochopila, že to vlastně nemyslíte vážně. No bodejť - to by přece nikdo soudný vážně nemyslet nemohl. To je jako bych tady já napsal článek "10 rad jak si lépe a efektivněji utírat zadnici".

0/0
18.1.2010 11:55

Seb Loeb

Děkuju autorovi

Díky, takhle jsem se už dlouho nepobavil. Takhle dokonale skrytou satiru jsem ještě nečetl. Chvílemi jsem si sice myslel, že to píšete vážně ... ale pak jsem pochopil, jaký jste kulišák. Na oslavu té povedené taškařice vynechám oběd (beztak dnes nestíhám), a až večer po dvouhodinové cestě různými autobusy dorazím domů, dám si neznačkové brambory a pudu si namontovat nový plynový kotel.

0/0
18.1.2010 10:24

triplexxx

Logika

6. Neplaťte za službu, ale udělejte ji sami

Tak doufam,ze toto neradite i svym klientum a neskoncite jako nezamestnany.

To byste pak uz asi na Haiti nemohl moc prispivat, ze? 

Panecku,to se nam to nejak zacyklilo :-)

0/0
17.1.2010 17:23

vit.kucik

O efektivnosti takové vzdálené pomoci ...

...nechci diskutovat, ale srovníní naší situace s tou jejich je víc než případné... Karma (a kouknu se, co mohu udělat... snad víc, než jen pro uklidnění svědomí...:))

0/0
16.1.2010 23:22

wandering star

Kanada na Haiti posílá armádu

Humanitární pomocníci jsou ohrožováni ozbrojenými gangy domorodých lupičů. (100 dukátů) a rozmazat!

0/0
16.1.2010 18:27

Kolumbo

Re: Kanada na Haiti posílá armádu

Doufám, že se ti lupiči s humanitárními pracovníky navzájem pobijí, započte se to do ztrát způsobených Lidstvu zemetřesením a bude od obou sort idiotů na pár let pokoj.

0/0
17.1.2010 20:17

dropa

Re: Kanada na Haiti posílá armádu

R^R^R^

0/0
19.1.2010 23:27

Leto_Atreides

Nebozí Haiťané stavěli hromady mrtvol místo toho, aby se...

...snažili zpod sutin vyprostit mrtvé. Na Haiti museli přijet Američané, aby alespoň nouzově zprovoznili letištní plochu, místní ani nehnuli prstem. Počítám, že většina humanitární pomoci bude rozkradena... Děkuji za cenné rady pane autore, ale když už někoho podpořím, chci vidět výsledky. Haiti si "užívá" svérázné "svobody" ze všech postkoloniálních států nejdéle a výsledky tomu odpovídají. Dlouhé desítky let jen samý bordel, chudoba a puče. Za peníze Evropanů a Američanů bude jako první nepochybě opraven prezidentský palác. To už rovnou můžu poslat prachy Mugabemu do Zimbabwe.

0/0
16.1.2010 11:27

kokrspanel

Ad bod 9

"Rád bych poslal sms na Haiti, ale pan Němec mi poradil pít místo piva o deset korun dražší kolu." ;-)

0/0
15.1.2010 19:37

Martin V

Dotaz

neví autor nebo někdo s diskutujích dobromilců, kolik Haiti za posledních třeba 10let rozeslalo humanitární pomoci?

0/0
15.1.2010 19:25

wandering star

Re: Dotaz

Kolik rozeslalo, to nevím, ale určitě jí hodně rozes8alo.

0/0
15.1.2010 20:01

cara al sol

Re: Dotaz

Myslíš z rozpočtu, který je ze 40% tvořen příspěvky od jiných států?

0/0
20.1.2010 21:22

wandering star

Kde byli Haiťané, když ČR spláchly záplavy?

Kolik jste jich viděl plnit pytle s pískem?

0/0
15.1.2010 19:21

gambleralkac

Re: Kde byli Haiťané, když ČR spláchly záplavy?

zadnyho, ale videli je valet se v pisku a drbat si pytle.

0/0
15.1.2010 19:31

dropa

Re: Kde byli Haiťané, když ČR spláchly záplavy?

;-D;-D;-D

0/0
19.1.2010 23:29

Martin V

nebylo by lepší

Nebylo by lepší jim poslat lopaty?

0/0
15.1.2010 19:10

pan.pravda

Problem humanitarni pomoci

cernochum spociva v tom, ze je zalozena na tom, ze jsou stejni jako my. Jenze tomu tak neni. A dokud to pomahaci nepochopi, budou delat vic skody nez uzitku.

0/0
15.1.2010 17:49

mokrykcb

A co je mi jako do toho

já mám svých starostí dost a nějaké Haiti mě vůbec nezajímá...ať se stará jejich vláda !!

To já si třeba značkový věci taky nekoupím,ale ty ušetřené prachy prožeru v hospůdce;-D

0/0
15.1.2010 17:28

Pan Navratil

Mno,

v pořádku, autor si odřekne úžasný pytel na lyže a pošle peníze nějakým haitským mafiánům. No a já ne. Statisticky to vychází zajímavě.

0/0
15.1.2010 17:21

Kmet na Razgrad

Zkušenosti s tsunami (J. Tilinger)

Když se někde stane nějaká pohroma, tak se v té naší rozvinuté společnosti...na ně vybereme peníze a pošleme je tam.“ Ale ty finance nejdřív putují do nějaké „firmy“, která se zabývá pomocí, ta je převezme a odveze místním. Část padne vládě, musí se totiž ještě zaplatit registrace, víza a povolení a nakoupit si tam kdesi cosi. A vláda jim navíc musí povolit, kam investují zbytek...Například na Srí Lance se stavělo tolik obytných baráčků, že každý dospělý z rybářských rodin o šesti sedmi členech, kteří dřív žili pod palmou v malé chýši, které odneslo tsunami, měl najednou svůj vlastní dům. Jeden od Čechů, jeden od Švédů a další od Irů. A místo aby měli dohromady jednu loď, tak každý dostal svou. Tím, jak moc jsme jim chtěli pomáhat, jsme vytvořili pěknou nestabilitu. Najednou přijelo třeba padesát organizací a všichni začali stavět. Místní stavební firmy zvedly ceny na dvojnásobek, protože Evropanům bylo jedno, kolik zaplatí. Ony musely mít výsledky, protože už vybraly peníze.

0/0
15.1.2010 17:09

moravák z asie

A co jít do klubu a nepít alkohol?

A co jít do klubu a nepít alkohol? A až se vás budou ptát, proč nepijete, můžete hrdě prohlásit: „To, co bych dneska propil, jsem raději poslal na Haiti.";-D;-D

tohle prohlásit v našem motorkářkým klubu, tak dostanu po čuni. navíc by na mně koukali jak na hlupáka a eště by si mysleli, že si z kámošů dělám srandu

0/0
15.1.2010 17:08

moravák z asie

Re: A co jít do klubu a nepít alkohol?

a proto  řeknu-kucí, než abych to poslal na haiti, rači to tady s váma proleju. a dáme si panáka na zdraví, ať se z toho co nejdřív dostanou

0/0
15.1.2010 17:15

moravák z asie

tak jsem nakonec udělal dobrou věc-poslal jsem 10 SMS

kámošům, že bysme mohli jít na pivo. v hospodě se ta pomoc nejlíp projedná.:-):-):-):-)

0/0
15.1.2010 16:54

moravák z asie

Re: tak jsem nakonec udělal dobrou věc-poslal jsem 10 SMS

ale nevím, jak to dopadne. všichni sme totiž náckové, rasisti a ksenofobové:-)

0/0
15.1.2010 16:59

Kmet na Razgrad

Re: tak jsem nakonec udělal dobrou věc-poslal jsem 10 SMS

Pokud někdy přestanu být rasistou, xenofobem, náckem a šovinistou, bude to se mnou hodně špatné.;-D

0/0
15.1.2010 17:20

ipietro

Je mi záhadou, co tam těch 200 let dělali.

Za koloniálních dob bylo Haiti nejbohatší kolonií v Americe s vývozem cukru a kávy. Před 200 lety se otroci osvobodili a od té doby to s nima jde od deseti k pěti. 25% HDP tvoří humanitární pomoc. Podezírám je, že jediné co dělají je to, že sedí před slumem a vyhlíží další letadlo s humanitární pomocí. :-/

Tohle je přírodní katastrofa a pomoc potřebují, sám jsem jim příspěvek poslal, ale nějak uskrovňovat se kvůli nim tedy nehodlám.

0/0
15.1.2010 16:54

paskie

Re: Je mi záhadou, co tam těch 200 let dělali.

Inu, staci se mrknout treba na wikipedii a proletnout historii Haiti; kvuli jejich pozici jako prvni osvobozene kolonie a navic jedine frankofonni v regionu meli nejdrive velke problemy s mezinarodni izolaci, pak je nejakou dobu okupovala americka armada a nakonec tam vladla korupci prorostla diktatura udrzovana USA... (Nejsem v principu proti USA nejak zvlast zaujaty, ale takovyhle dojem jsem z toho clanku ziskal.)

0/0
15.1.2010 17:08

wandering star

Re: Je mi záhadou, co tam těch 200 let dělali.

Takže povraždit Francouze, to jim šlo, ale vypořádat se s vlastním diktátotem, to už ne? Divné.

0/0
15.1.2010 18:57

Leto_Atreides

Ano. Ti zlí rasističtí Američané postavili na Haiti

...infrastrukturu a jaká drzost, dokonce si dovolili i kontrolovat toky peněz, které do země putovaly, aby je nezokradly místní elity. Země se stabilizovala, Američané odpluli a světe div se, ti hodní černoušci se ihned začali ve velkém navzájem vraždit a HDP v nejlepším případě stagnoval. Kdo chce kam, pomozme mu tam.

0/0
18.1.2010 13:01

wandering star

Re: Je mi záhadou, co tam těch 200 let dělali.

Jo, wikipedie, to je pane zdroj!

0/0
20.1.2010 0:08



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.